من به روحانی رأی می دهم .
اما نه آن روحانی که عمامه اش سفید و پرونده اش سیاه است...
بلکه به آن روحانی رأی می دهم که عمامه اش سیاه و پرونده اش سفید است .
رأی ما سید محرومان .
ما را در سایت طبیعت پیر یاهو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت: 23:11